ACCOUNT
Heb ik een account nodig?

Om de bestelling te kunnen afronden is een account nodig, klik rechtsboven op de pagina de link 'mijn account.'
Ook is het mogelijk dit na tijdens een bestelling alsnog te doen.
Bar creatief heeft je adresgegevens nodig om de kaarten te kunnen versturen.

Hoe kan ik een account aanmaken?
Rechtsboven op elke pagina kun je kiezen voor 'mijn account.' Als je hierop klikt kun je kiezen voor de optie 'account aanmaken.'

Hoe kies ik een wachtwoord?
Kies een veilig wachtwoord, gebruik bij voorkeur geen standaard wachtwoord.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat nu?
Ben je je wachtwoord kwijt, dan kun je zelf een nieuw wachtwoord aanvragen. Bij het aanmelden is hiervoor een link aanwezig (wachtwoord vergeten).
Het nieuwe wachtwoord wordt verstuurd naar het emailadres die je bij de registratie hebt verstrekt.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Bar creatief gebruikt je gegevens voor het verwerken van uw bestelling, o.a. het versturen van uw bestelling en evt. het opmaken van een nota.
Bar creatief zal deze gegevens nooit aan derden verstrekken.


BESTELLING
Kan ik een proefkaartje aanvragen?
Ja, dat kan. Allereerst kun je een gratis proefkaartje aanvragen.
Tijdens het bestelproces kun je ook kiezen voor een papieren proef. In dat geval krijg je een papieren proef van je eigen kaartje.
Wij raden aan dit te doen zodat je zelf de kwaliteit, kleuren e.d. te beoordelen.

Uit welke papiersoorten kan ik kiezen?
Je kunt kiezen verschillende papiersoorten:
- wit (stevig mat papier)
- gebroken wit (biotop mat papier)
- Metallic (luxe papier met subtiele glinstering)

Welke enveloppen zijn er?
We hebben witte of gebroken witte enveloppen in een aantal formaten op voorraad. Wil je een andere kleur of formaat, dan is dat ook mogelijk. Vraag evt. naar de mogelijkheden.

Waarom zijn gekleurde enveloppen (en sommige andere formaten) duurder?
Gekleurde enveloppen komen van een andere fabriek en moeten worden besteld. Hier komen ook verzendkosten bij kijken. Voor sommige andere formaten geld hetzelfde.

Is er een minimale afname?
Onze prijzen in de prijstabel starten bij 50 stuks, maar minder mag uiteraard ook.
Bij een minder aantal zijn de prijzen per stuk wat hoger. Dit komt doordat bij elke order de opstartkosten van de drukkerij moeten worden verrekend, ongeacht de hoeveelheid kaarten.
Wil je minder dan 50 kaarten bestellen? Neem dan even contact op via het contactformulier.

Kan ik kaarten bijbestellen?
Ja dat kan. Let er wel op dat een kleine hoeveelheid kaarten duurder uitvalt. Dit komt omdat de opstartkosten van de drukkerij gewoon moeten worden meeberekend. De handelingen die de drukker uitvoert zijn namelijk bijna evenveel, of je nu 20 kaarten of 150 kaarten besteld. Voor meer informatie neem even contact op.

Wat kosten de kaarten?
In het menu vind je onder Bestelinfo de prijslijst.
Let op: Je kunt elk aantal bestellen dat je maar wilt! Maar omdat de prijzen per staffel worden berekend is het in sommige gevallen voordeliger er meer te bestellen voor hetzelfde bedrag.
Prijsvoorbeeld: 111 geboortekaartjes kosten: € 249,70, 125 kaartjes kosten € 250,00. In dit geval kun je dus 125 kaartjes bestellen voor dezelfde prijs. Je kunt dit berekenen en aanpassen als je kaart in de winkelwagen is geplaatst.

Let op: Nabestellingen vallen duurder uit, zie vraag hierboven.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja dat is mogelijk. Voor opmaakkosten van collectiekaartjes wordt €25,- in rekening gebracht. Is de order al (deels) verwerkt, dan zullen de gemaakte kosten ook gefactureerd worden.
Voor een kaart-op-maat worden de kosten berekend, rekeninghoudend met de ontwerptijd.

De baby is al geboren, kan ik dan nog kaarten bestellen?
Uiteraard, ook op het allerlaatste moment kun je bestellen. Neem contact met ons op en wij zullen je order dan met spoed behandelen.

Wij weten nog niet of de baby een jongen of een meisje is, hoe kan ik bestellen?
Neem even contact met ons op. We maken 2 kaartjes drukklaar. Als je kindje geboren is kies je definitief voor 1 geboortekaartje. De andere komt te vervallen.


ONTWERP
Klopt het ontwerp op de website met de kaart?

Het ontwerp klopt wel, maar de kleuren kunnen afwijken van het origineel. Dit komt doordat beeldschermen afwijkende kleurinstellingen kunnen hebben.
Bestel daarom een proef zodat je zelf de kleuren e.d. kunt beoordelen.

Kan ik een kaartje laten aanpassen?
Ja, kleine en grote aanpassingen zijn mogelijk. Wil je een aantal dingen anders? Kies dan voor de optie 'aanpassing op deze kaart' tijdens het bestelproces.
Wil je iets totaal anders of heb je zelf een idee en wil je dit door ons laten maken? Kies dan voor de optie 'kaart op maat'.

Kan ik een kaartje van een Bar creatief, die ik gezien heb op een andere website, bestellen bij Bar creatief?
Ja dat kan! Neem contact met ons op en vertel om welk kaartje het gaat voor de verdere afhandeling.

Kan ik een nieuw ontwerp laten maken bij Bar creatief?
Ja, je kunt een trouwkaart op maat of een geboortekaartje op maat laten maken. Wij nemen dan contact met je op en gaan voor je aan de slag.

Uit welke lettertypen kan ik kiezen?
Als je een ander lettertype wilt, kies dan tijdens het bestelproces voor de optie 'aanpassing op deze kaart.'
Je kunt dan zelf een lettertype aanleveren, verwijzen naar een lettertype op een ander kaartje, of wij sturen je een mail met verschillende lettertypen waar je uit kunt kiezen.

Onze keuze is gevallen op een mooi geboortekaartje, maar we krijgen een tweeling..
Een dubbelwonder, dubbel zo leuk, maar ook dubbel zo duur!
Geen probleem bij Bar creatief, elk kaartje kan worden aangepast tot een tweelingkaartje, dit doen wij GRATIS!


BETALING
Hoe moet ik betalen?

Betalen kan uiteraard online, Bar creatief bied een iDEAL Payment Provider. Deze aanbieder verwerkt je betaling veilig volgens de standaard voor betalingen, je gegevens worden niet aan Bar creatief bekend gemaakt. Uitsluitend of de betaling wel of niet gelukt is ongeacht de reden wordt digitaal kenbaar gemaakt. Aan de hand hiervan wordt het bestelproces voortgezet. Afwijkende betalingscondities zijn in overleg.

Hoe werkt mijn betaling?
Het betaalproces wordt niet fysiek op de website van Bar creatief afgehandeld, maar door de Payment Provider.
Bij naam begunstigde staat Mollie BV., deze is de schakel tussen iDeal en Bar creatief.
De beveiliging van dit proces is conform de actuele geldende standaard die aan een betalingsproces kan worden toegeschreven.

Wat moet ik doen als mijn betaling niet lukt?
Bij een technische storing ontvangen we graag je reactie wat er is voorgevallen. Doordat het betaalproces niet door Bar creatief wordt afgehandeld kunnen we je geen inzage geven of informatie verstrekken over deze afhandeling.


OVERIGE VRAGEN
Ik heb een vraag die niet vermeld staat?

Vul ons contactformulier in, we nemen dan zo spoedig mogelijk je vraag op in deze lijst of zullen je persoonlijk beantwoorden.

© 2017 - 2020 Bar creatief | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel